Sitä sun tätä!

Posted on marraskuu 30, 2010 Kirjoittanut

4


Jaaha!

Laiskasti on kirjotellu, mutta siihen kyllä löytyy syy. Meinaan nyt on painettua hommia niska, ei es limassa vaan liejussa. Salit, ja sit järkkärihommat päälle. Syö hitaasti mutta varmasti ukkoa sisältä, ja ulkoota. Tän päälle vielä yitetty vedellä treenejä täysillä 🙂 Niin ja kyllä mä jos salille lähen, ni saatana täysillä tai ei mitään mennään.

Nii kai tässä vois vähän raottaa mitä sitä tulee tehtyä botailun lisäksi. Eli meillä Suskin kanssa tosiaan on 2 salia, molemmat nimellä Eastbody. Malmin sali on isompi, sieltä löytyy kaikille jotain kivaa. Salilla käykin kaikenlaista porukkaa, ihan perus treenailiasta aina kisaaviin sportaajiin. Salilla reilusti erillaisia laitteita, technogym, teca, norman, sekä davidin kamoilla mennään. Niin ja löytyy sieltä myös pieni paini alue, päärynä boltsi, ja säkki mitä muuten voi myös potkia. Lisäravinne valikoima on myös todella laaja malmilla.

Mut sitten toi Itiksen sali! Mä sanon kaikille tositreenaajille, et kandee tulla yitsii tää mesta. Ja jos sanot sen jälkeen, et öö no en mä oikeen tiiä onko tää mun paikka, ni siinä vaiheessa kandee miettiä myös sitä et olinko mä nyt sittenkän niin HC-treenaaja. Meinaa Itis on vanha kunnon punttis! Ei vittu tälläsii pikkukellari saleja oo enää montaa olemassa, ainakaan täälä stadissa päin. Muutenki pelkkä ilmapiiri saa lihaksissa aikaan pumpin 🙂 Salilla ei löydy mitään turhaan, vain tarvittavat peruslaitteet. Taljoistakin osa on joku ihan ite käsityönä valmistanu, ja ne todellakin tehty kovaan treeniin. Rauta ei lopu kesken vaikka ois samaan aikaa monta vaffaa ukkoa jumppaamassa, se on saletti. Musat saa treenaajat ihan ite laittaa, ja säätää volat just niin kovalle, ku ite haluuvat. Sis Itis on mulle se ehdoton kotisali. Mun ei tarvii, ku astuu ovesta sisään, ni treeni fiilarit on katossa. Laitteet tosiaan laatua HC, Kraftwerk, Itsetehdyt taljat,  Selkäinahon Sakelta HC-gymline penkki, sekä power rack, David, Norman, jne. Myös kisatankoja löytyy, ja reilusti kässäreitä aina 64kg asti. Perus lisäravinteet löytyy myös Itiksestä. Hienoudet salilla on suihkut, ja helvetin mukava henki 🙂 Savolaisen Markokin tais tykätä tästä salista, vai muistinko Make oikein? Molemmista saleista lisää täälä www.eastbody.fi

No mut ettei mun elämä olis vaan tylsää missään vaiheessa, ni teen tosiaan lisänä myös järkkäri hommia. Mä oon työnarkomaani, eli vuoroja on nyt tullu tehtyä 3-5 viikkoon. Ja ei siinä mitään tykkään yö hommista, ku oon aina ollu tämmönen yö eläin. Sitä paitsi mä oon päässy tekemään noita hommia aivan vitun loistavien ukkojen kanssa. Ei oo koskaan vituttanu lähtee duuniin! Jätkät ymmärtää lajia, ja on aina ollu hengessä mukana, vaikka mun lisäksi tosta porukasta kehonrakennusta ei harrasta kun Jukka. Niin ja Jukka älä rupee sit mököttää mulle, menin vahingossa sanoo, kun Jukka 😀 Nyt pakko tarjoo sille subi ja kaffet hyvityksenä.

Lomaa tässä odottellaan, ei oo meinaan lomia pidetty 2v. Tammikuun alussa lähetään perheen kanssa lämpöön 2viikoksi. Kyllähän sitä vois olla vaikka olla sen 1kk, mut yrittäjinä ei siihen oikeen oo mahollisuutta, ainakaan vielä tällä hetkellä, ehkä sit jokus. Suskihan pyörittä kaiken lisäksi vielä kuljetusyritystä, se on semmonen perhe hässäkkä. Sielä työskentelee mun broidi, faija, ja kyllähän se pappakin kovasti on mukana, ainakin hengessä. Mä en oo ite enää työskennelly siinä hommassa. Muutama vuosi sitten tuli vielä ajeltua pakulla satunnaisia keikkoja+muita extra hommia.

Tää nyt ei ollu mitään badass juttua, mut tarviiko aina olla………..  Meinasin et kerrompa mitä kaikkea muuta sitä touhutaan treenien lisäksi. Monella kun on semmonen luulo, et noi vaan syö, nukkuu, ja bodaa, et on se helppoo! Eli kukaan ei voi sanoa ettei kerkee harrastaa kehonrakennusta, se on selittelyä. Kaikki vaan on mahollista, jos oikeesti haluaa.

Nii ja kuva ois kiva, mut multa ei tuu aina tippumaan kuvia. Seuraavaan kertaan sit. Treenatkaahan ankarasti!

Posted in: Uncategorized