Pahin vihollinen

Posted on marraskuu 16, 2010 Kirjoittanut

0


Elämä on jatkuvaa taistelua.  Taistelemme päivittäin köyhyyttä ja sairauksia vastaan. Puolustamme omaisuuttamme, asemaamme, perhettämme ja kaikkea meille arvokasta. Hyökkäämme vallan toivossa ja joskus yrittäessämme menestyä, katsomme parhaaksi perääntyä, jotta vältämme suuremmat tappiot. Ihminen joutuu taistelemaan paljosta ennen kuin rauha koittaa. Osa meistä loppuun asti.

Olen aina ajatellut, että pahin vihollinen on se, kellä ei ole mitään menetettävää. Sellainen vihollinen voi taistella ilman pelkoa. Minä olen taistellut koko elämäni ja menettänyt sen aikana käytännössä kaiken.  Ja nyt vasta tajuan, että taistelin koko ajan liikaa. Taistelemisen sijasta minun olisi pitänyt jo luottaa itseeni ja asemaani. Siihen, että se kaikki mitä minulla on, tulee aina olemaan. Uskon, luottamisen ja rakastamisen sijaan nautin raivosta ja kylvin riitaa. Ja mikä pahinta, pidin sitä kaikkea jopa oikeutettuna. Lopulta minusta tuli tuo pahin vihollinen – pahin vihollinen itselleni.

Kiitos hänelle, joka sai minut katsomaan peiliin ja näkemään siellä vihollisen.

Kerroin menettäneeni käytännössä kaiken. Totuus kuitenkin on, että olen edelleen rikas. Minulla on upeat pojat, jotka kaikki ovat terveitä. Se miten aion vaalia aarteitani jatkossa, on minusta itsestäni kiinni. Viime sunnuntai oli yksi elämäni parhaimmista päivistä. Sain kaikilta vesseleiltäni onnitteluja ja lahjoja, sekä Milon ja Tiinan loihtiman herkullisen isänpäivä aamiaisen. Tuo päivä oli minulle merkittävä päivä.

Salikuvat: Iiro ja Mikko

Kävin tänään Malmin East Bodylla jumppaamassa ojentajia ja haukkaa. Erittäin kevyt pumppitreeni meni mukavasti perille, joten nappasin muutaman kuvan teidän riesaksi. Edelleen mennään ”iisisti”, mutta nyt alkaa jo olla vaikeaa pidätellä itseään tositoimista.  Palautuneet lihat kun ottavat treeniä niin helvetin hyvin vastaan, että tekis mieli repiä täysillä kunnes jalat lähtee alta!

Tein ojentajapunnerruksen ja hauiskäännön superina, sekä muutaman ojentajapunnerrussarjan köydellä. Kaikkiaan sarjoja tuli noin kymmenen.

Huomenna olisi ensimmäinen kinttutreeni neljään viikkoon, joten loppuviikko kävellään kuin olisi heinäseiväs käynyt hanurissa. Koetan saada videokuvaa aikaiseksi tuosta jalkajumpasta.

Posted in: Uncategorized