Pitää syödä, että kasvaa!

Posted on marraskuu 6, 2010 Kirjoittanut

2


Meikäläisen kasvuikä jatkuu kuten pipossakin lukee. Joku koomikko vois heittää tässä kohdin läpän henkisestä puolesta, mutta veinpähän nyt senkin ilon. Kieltämättä silläkin puolella  kasvuvaraa vielä on.

Viime aikoina on tullut kirjoiteltua enemmän treenin vierestä ja kuin itse asiasta, eli reenaamisesta ja safkaamisesta. Korjataan hieman tilannetta ja pläjäytän pöydälle tämän hetkisen menun, jolla menen vuoden loppuun saakka. Sitten  nostetaan kaloreita noin tonnilla. Enkä tarkoita tuolla kalorin nostolla jouluruokailua, sillä tänä vuonna ei meikäläisen tarvii tuntea huonoa omatuntoa kinkun ja suklaan ym herkkujen syömisestä. Joulupöydän antimet kun löytyvät tuosta alta.

Breku
-Lesitiini
-Nectar
-Real täysjyväruisleipä:
-Öljy, Neito Rypsiöljy
-kauralese
-Banaani kuorittu
-Mehukeitto
-Keittokinkku

Välipala
-Subway steak&cheese tuplalihalla (tää on kuningaseväs!)

Välipala
-Prodepatukka

Lunssi
-Öljy, Neito Rypsiöljy
-Ananas omassa liemessään
-Jasmin riisi
-Kana, marinoimaton

Päiväkahvi
-Prodepatukka

Laturi
-Jack3d

Palkkarit
-Nectar
-Dark Matter
-Big Mac

Päivällinen
-Öljy, Neito Rypsiöljy
-Kana, marinoimaton
-Riisi pitkäjyväinen, puuroutumaton
-Ananas omassa liemessään

Duunissa
-Star Nutrition Gainer Pro

Duunin jälkeen
-Star Nutrition Night Pro
-Kana, marinoimaton
-Riisi pitkäjyväinen, puuroutumaton
-Ananas omassa liemessään
-Öljy, Neito Rypsiöljy

Kaikki yhteensä:
Energia: 5403.5kcal  P364.6g / H706.9g  / R122.7g

Tohon päälle tulee sitten ARL Chain’d Out treenin aikana, Anabolic BCAA pitkin päivää ja tietty vitskut ym oksennus kurkussa nieltävät nyrkin kokoiset tabut. Avaan lisäravinnepuolta myöhemmin hieman tarkemmin, joten ne jotka ovat sitä kyselleet facebookissa, meilitse ja 4 promillen jurrissa duunipaikallani, seuratkaa tätä blogia.

Bon Apetit ja kovia treenejä!

Jukka

Advertisements
Posted in: Uncategorized