Totuuksia :)

Posted on marraskuu 2, 2010 Kirjoittanut

3


Nonni nyt ajattelin laittaa tänne jotain mun alkuajoilta. Pelkkään punttitreeniin siiryin siis vasta vuonna 2002, ja ennen tätä urheilu oli jäänyt muutamaksi vuodeksi hauskanpidon menessä edelle. Urheillut olen kyllä koko ikäni, pelannut lätkää ja fudista aina tonne 17v asti. Sen jälkeen pelattiin muutamia kertoja viikossa säbää, kiekon lopettaneiden kaverien kanssa, ja satunnaisesti käytiin nostelee serkun kämpillä puntteja. Sieltä löyty penkki, ja tietenki koottavat kässärit .

 Mutta sitten se tuli 20v ja meikällä lähti homma käsistä! Siinä meni sit se muutama vuosi tosiaan radalla ja lujaa. Sillon saattoi mennä kuukausia ilman minkäänlaista urheilua, hauskanpito vei voiton  helposti noina kahtena vuotena. 2002 tuli sitten vaihe elämässä, kun piti miettiä mikä oikeesti tärkeetä, ja minkä voi helposti jättää, jos vaan itse haluaa. Omalle vaimolle Suskille isoin kiitos menee tästä valaistumisesta. Suski jakso uskoa siihen, et kyl musta viel tulee jotain 🙂 Vaikka kyllä mä silloin oisin ansainnut ulkoruokinnan!

Serkku(Kartsa)houkutteli mut sitten takaisin raudan pariin. Ruvettiin käymään Itiksen uimahalilla punttaamassa, ja siinä sitten tuli käytyä aina välillä myös uimassa. Alkuun se oli pelkkää peruskunnon hakemista takaisin, ja yllätävän nopeesti se kunto nousi, ja sen mukana myös mulla rupes taas heräilemään toi kilpailuvietti. Ensimmäinen tavoite oli tietenki penkata enemmän ku serkkupoika 🙂 Sen päänahan ku sain, ni rupesin miettimään, et mitäs nyt? Ajatus oli lähteä aluksi voimanoston pariin, ja voimapohjaista treeniä siis tehtiin paljon. Muutama tuttu sitten houkutteli mut kattomaan kehokisoja Lahteen 03. Sielä mä sit tein päätöksen! Noi ukot tuola lavalla näyttää niin kovilta, et mä haluun kans tonne. Muistan kun sanoin jätkille, et 05 mä kisaan kehonrakenuksessa! Kaverit nauro mulle, et lopeta nyt taas toi sekoilu 🙂 Ja joo ymmärän täysin jätkiä, tässä meinaan kuva mikä on otettu 05 dietin alussa huhtikuussa, ja toinen on sitten pulivuotta myöhemmin syksyn kisoista.

ennen

 

jälkeen

 

Kyllä nää kuvat vaan aina pistää hymyilyttämään 🙂
Tää on ihan ku jostain jenkkiläisestä rasvanpoltto tuotteen mainoksesta. Olin tällainen, mutta kun otin käyttöön tämän, ni elämäni muuttui.
Tämä tosiaan vaati sen, et mä jätin kaiken muun ylimääräsen elämästäni pois, jopa kaverit. 2v meni täysin eristyksissä, pelkkää punttia ruokaa ja lepoa. Mut sen se vaatii jos pienessä ajassa pitää ukko saada kuntoon. Mä oon just sellanen et ku jotain päätän ni teen kaikkeni, et saavutan tavoitteeni. Tavoiteet oli heti kovat. Halusin voittaa, koska vain voitto kelpaa kun kyseessä on kilpailut. Ja ei ihan metsään mennyt, ensimmäisistä kisoista jäi käteen toinen sija.
Tästä ekasta kisasta haluan vielä kiittää Manea(Mauno Nauhaa)joka siis piiskoi minua noina vuosina, ja tienki Suskia, sekä Mäkelän Jarmoa loppudietistä! Ja lapset: tämä tarina on tosi….
Posted in: Uncategorized