Massaa massaa

Posted on lokakuu 17, 2010 Kirjoittanut

2


Joo nyt tosiaan hommataan massaa sen verran, ettei tarvis tonne alle kasiin vedätellä! Ja täytyy sanoa, et en ikuna näin turpeessa oo ollu, ku nyt oon 🙂 Paino tosiaan nyt käyny parhaillaan 101kg, enkä nyt mitenkään säkki ole, posket tietenki sillai terveellä tavalla pyöreet, mut pakkii ei kyl oo. Niin ja toi sana turpeissa muuten tulee tuolta Itiksen Eastilta, siel yks entinen kehis sanoo mulle, voi vittu sä oot turpeissas! Siel on kyl niin helvetin mukavaa porukkaa, ymmärtää lajin, ja ennen kaikkea sen kovan treenaamisen päälle. Itiksessä kun joku tekee oikeesti kovaa sarjaa, ni siel on hei koko sali piiskomassa! Kuinka monella salilla on tälläinen henki? Ei varmaan ole kovin montaa salia Suomessa, jossa asiat näin mukavasti olisi kovaa treenavien kannalta.

Niin joo massanhankinnasta piti puhua, noo ehkä sana vielä siitäkin. Treenit kulkee 4 tai 5 jakoisella,  joka viikko on ollut sarjojen/toistojen kannalta erillainen. Poikkeus nyt ollut penkki ja kyykky, johon olen halunnut panostaa enemmän voimapuolella! Eli niissä tehty nyt perus 5×5 settejä, katotaan jossain vaiheessa mihin ukko pääsee.

Ruokaa menee reilusti, oon hurahtanu täysin Kinkkisafkaan, eliskä sitä menee 2-3 settiäö päivässä, ja jokaisen ateria jälkeen huitasen naamaan vielä Best Bodyn hardcore mass 7000 drinksun. On muuten ainakin mulle ihan paras setti, paino nousee, mut rasva ei kovin helposti tartu! Aamupala on mun oma juttuni ja sitä en tod paljasta tässä, ettei vaan joku nuori kelaa, et toiko on se salaisuus tolla ukolla. Eli on sen verta ”sääntöjen”vastainen, ettei kannata kertoa. Välipalat on mulla usein leipää, juustoa, kinkkua, ja prodepaukku. Iltapala on mulla offilla sama kuin lounas/päivällinen. En siis ole niitä tyyppejä, jotka vetää iltapalaksi vain prodea, koska olen huomannut, et se pelkkä prode vaan ei riitä mulle offilla. Yöllä herään yleensä myös syömään jotakin mitä kaapista löytyy.

Sit haluun sanoa muutaman sanan tästä mun kirjottelusta! Huomaatte varmaan, et tää ukko ei tosiaan oo ollu äikän tunnilla, eikä kyllä millänn muullakaan. Eli koittakaa kestää, mä kirjotan just niin ku mä puhun. Toiset tykkää toiset ei, ja ne ketkä ei, ni se on sit voe voe. Kuvia tulee sit jossain vaiheessa.

Posted in: Uncategorized